اس ام اس دوستت دارم جديد ا

جوکر 98 - اس ام اس و جوک

1
فیس تام
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما


تبلیغات

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

اس ام اس دوستت دارم جديد
بازديد : 5593

اس ام اس دوستت دارم

.


 دوسـت داشتنـت نـــم نـــم ِ بـاران اسـت...

 ببــــار...

 سیـــــل شــــو...

 مـی خـواهـــــم عـاشـــــق شَــوَم...

.

اس ام اس دوستت دارم

.


 مــــرا دوسـت بــــــدار

 بـه سـان ِ گــُـــذَر از یـک سَمـت ِ خیـــــابـان

 بـه سَمتــی دیگـــــــر

.

اس ام اس دوستت دارم

.

 

 اوّل بـه مـن نــگاه کـُن

 بعـــد بـه مـن نــگاه کـُن

 بعـــد بـــــاز هـــــــم مـــــــرا نــگاه کـُن...!

.

اس ام اس دوستت دارم

.

همیشـــه هــوا تَـک نفـــــره نیسـت،

 روزی تــو بَـرمـی‌گــَـردی

 ابـــــــرهــا بـه خـــانـه‌ی‌شـــان مـی‌رَوَنــــد!

.

اس ام اس دوستت دارم

.


 بیـــــا و بـاز

 بـه رســـــم ِ خـودت صـــــدایـم کــُــن...

 لــرزش ِ خفیــــف ِ نـگاه ِ تــو را

 بـه وسعــــت ِ تپـش‌هـای نـاشیــــانـه‌ی قلبـــــم

 دلتنگـــــــــم...

.

اس ام اس دوستت دارم

.


 بــاران

 بـه چشــــم ِ خـواهـــــری،

 مَـــرد ِ جـذّابــی سـت

 کـــــه همیشـه بـوی خــــوب مـی دهـــــد...

.

اس ام اس دوستت دارم

.


 صــــدای بـاز شـــدن ِ آهستـــه ی در

 و مـن بـیتـــاب ِ آمـــدنـت...!

 ولـی افســـــوس،

 ایـن روزهــا حتّـی بـــــــاد

 بـا احسـاســـــات ِ مـن بـازی مـی کـُنــــد...!

.

اس ام اس دوستت دارم

.


 در حـال و هــــوای مـن پیچیـــــده‌ ای

 حـاشــــــا بـه عطــــــر

 کــــــه تــو دل‌انگیـــــزتـری






برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



موضوع: اس ام اس,دوست دارم,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,

می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : تمز ‌| ویرایش شده توسط حمیدرضا مدیر وبلاگ جوکر98 | این وبلاگ در تاریخ 1393 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.